כך תפיקו את הקטלוג המושלם עבורכם

הפקת קטלוג

הפקת קטלוג הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק של העסק ומוצריו. ברגע שהעסק מציג קטלוג מקצועי ואיכותי, הוא משקף את ערכי המותג ומצגי את מגוון המוצרים ללקוח.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק בדיוק את הקטלוג שרציתם:

שימו לב לפרטים הקטנים

על מנת שתוכלו להפיק קטלוג מקצועי ואיכותי, עליכם לשים לב לכל הפרטים עד הקטן ביותר.  גודל פונט, פורמט, סוג הנייר, סריקת התמונות, גימורים ועוד.

הפקת קטלוג כוללת מעורבות של מספר בעלי מקצוע: קופי, סטודיו, צלם ובית דפוס וחשוב שקבל מכ”א את הדגשים המקצועיים שלו עבור הקטלוג כמו גם עבור התהליכים של בעלי המקצוע האחרים.  

עיצוב ותוכן

העיצוב והטקסט יוצרים ביחד את הקונספט של הקטלוג. צריך לוודא שאלמנט אחד לא “משתלט” על האחר ושהיררכית המסרים ברורה. עיצוב מדויק יכול להעצים את התוכן ולספק מענה טוב יותר ללקוחות.

צילום וסריקה

לאיכות הצילום וסריקת התמונות יש השפעה משמעותית על התוצאה הסופית. אל תתפשרו על איכות הצילום והסריקה ומשפטים כמו נתן בזמן ההדפסה אמורים לשמש עבורכם תמרור הזהרה שכן למכונות הדפוס והדפסים יש מעט מאוד יכולת לתקן תמונות באיכות לא מספקת. 

הדפסה וכריכה

הדפסה והגימור הם השלבים האחרונים בהפקת הקטלוג, מסע שנמשך חודשים ספורים ולעיתים גם שנה. על מנת למקסם את התוצאה ואיכות התוצר חשוב מאוד לשלב את בית הדפוס מוקדם ככל האפשר ולהסביר בדיוק את המטרות והצרכים. קבלו החלטות רק לאחר שמפיק הדפוס המליץ לכם על החומרים והפתרונות מזוית הראיה המקצועית שלו.

חשוב ! -דפוס זה לא מדע מדויק ולכן אם יש דוגמא שראיתם ואהבתם תביאו אותה אתכם לפגישת היעוץ. 

תוצאה – הכנסה גבוהה יותר

כאשר אתם משקיעים כסף בעיצוב קטלוג לעסק שלכם, חשוב מאוד להתייחס להשקעה הזו כעל הכנסה נוספת. כלומר, מדובר בהוצאה חיונית ומשתלמת שמובילה להכנסה גבוהה יותר. מומלץ להשקיע בתהליך הפקת הקטלוג. השתדלו להשקיע ולבחור את הגרפיקאים הטובים ביותר ולבחור בית הדפוס בעל ניסיון ברמת הקטלוג שאתם מצפים לו.

לסיכום, הפקת קטלוג עבור העסק שלכם, הוא חלק חשוב ומשמעותי בקידום השיווקי והמסחרי של  העסק שלכם. חשוב מאוד לבחור שותפים לדרך שיהיו מקצועיים ומתמחים ובכך להפיק מוצר מוגמר לא פחות ממושלם. הליווי הצמוד וההפקה מתחילים מרגע היציאה לדרך ועד לשלב האריזה וההפצה של הקטלוג. לכן, חשוב לבחור את הספקים הנכונים שיעזרו לכם לעבור את כל השלבים בקלות ובמקצועיות. ככל שתקפידו על כך, תוכלו להפיק את המקסימום מהקטלוג שתפיקו. בהצלחה!